خاتمی:اصولگرایان منتقد احمدی نژاد را جذب کنید
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

اختصاصی/«جوان آنلاین»
خاتمی:اصولگرایان منتقد احمدی نژاد را جذب کنید/اصلاح طلبان:با موسوی ضد انقلاب نمی توان به نظام بازگشت/تاکید خاتمی بر انتقال حامیان سبز به سبد اصلاحات

پس از انتشار دیدار سید محمد خاتمی با استانداران دوران اصلاحات «جوان آنلاین» جزئیات دیگری از محتوای این دیدار را منتشر می کند. به گزارش«جوان آنلاین»،برخی استانداران دولت خاتمی با انتقاد از میرحسین موسوی وی را مسبب نگاه منفی عمومی در سطح استان ها به اصلاح طلبان عنوان کرده و تصریح کرده اند،اقدامات و رفتارهای موسوی موجب شده که اصلاح طلبان نتوانند خود را در سطح عموم به عنوان یک نیروی داخل نظام طرح و معرفی نمایند.

گفته می شود خاتمی نیزدر اظهاراتی با تاکید برجدایی قطعی خود از موسوی گفته است قطعا با میرحسین نمی توان به نظام بازگشت. وی در عین حال بر انتقال ظرفیت جنبش سبز به سمت اصلاح طلبان اشاره کرده و بر عملی شدن دغدغه خود تاکید داشته است. خاتمی همچنین خطاب به استانداران دوران اصلاحات ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار جذب نیروهای خاکستری شده و گفته است:ما باید افرادی را در لیست خود داشته باشیم که در سیبل نبوده تا بتوانیم مردم را به سمت رای دادن به آن ها ببریم.

وی همچنین تصریح کرده است که اصلاح طلبان باید به سمت جذب برخی اصولگرایان منتقد احمدی نژاد که در انتخابات گذشته با میرحسین همراهی کردند،بروند. گفته می شود خاتمی همچنین با اظهار امیدواری نسبت به بهتر شدن شرایط برای اصلاح طلبان گفته است:با این وضعیت ما می توانیم رای قابل توجهی را در انتخابات مجلس بدست بیاوریم. گفتنی است حاضرین در این جلسه ضمن تائید گفته های خاتمی نسبت به تاکتیک وی برای بازگشت به نظام موافقت کرده و تصریح کرده اند که با میرحسین ضد انقلاب نمی توان به نظام بازگشت.

 





:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 4 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: